Wat leuks doen met je zakelijke relaties? Organiseer een sporttoernooi!

Soms is het belangrijk om even extra te investeren in je zakelijke relaties. Misschien wil je wat veranderen in de samenwerking. Of ben je op zoek naar nieuwe klanten en heb je een blik prospects opengetrokken. Of misschien wil je gewoon investeren in een prettigere samenwerking en wil je mensen in je zakelijke netwerk op een informele manier leren kennen. Hoe dan ook, zoek je nog iets leuks om te doen? Organiseer een sporttoernooi! Waarom? Dat lees je hier.

Samen sporten is goed voor het ‘ons’-gevoel

Sporten is natuurlijk hartstikke gezond voor je maar dat is lang niet de enige reden dat mensen het doen. Het geeft ons een goed gevoel en zeker bij teamsporten stimuleert sporten het groepsgevoel. Precies wat je wilt creëren met je zakelijke relaties! Zorg er wel voor dat het evenement dat je organiseert voor iedereen toegankelijk is, ongeacht lichamelijke fitheid. Het gaat immers vooral om de gezelligheid en niet om de sportieve prestaties. Nog leuker is door achteraf bijvoorbeeld een barbecue te organiseren zodat iedereen de kans krijgt om nog even gezellig bij te praten.

Zet je bedrijfs(naam) meteen in het zonnetje!

Het organiseren van een sporttoernooi is ook een uitgelezen kans om jouw bedrijfsnaam nog even extra in het zonnetje te zetten. En nog bij de perfecte doelgroep ook! Laat een banner maken met daarop jouw bedrijfsnaam. Of deel gepersonaliseerde sleutelhangers uit aan de deelnemers. Zo hebben zij een blijvend aandenken aan een gezellige dag en tegelijkertijd neemt iedere deelnemer zo jouw bedrijfsnaam mee naar huis! Dat is extra reclame voor je bedrijf en het kost je bijna niets. Een gepersonaliseerde sleutelhanger bestel je al voor een paar cent per stuk en bij grotere oplagen kun je nog een aantrekkelijke staffelkorting krijgen ook! Veel plezier alvast met het organiseren van jouw zakelijke sporttoernooi!

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Een logo is vaak het eerste wat mensen zien van je merk. Het verschijnt op je website, visitekaartjes, offertes, social

...

Een goede homepage zorgt ervoor dat bezoekers blijven hangen. Mensen beslissen binnen enkele seconden of ze verder willen klikken. Als

...

Online marketing zonder SEA en SEO is als een café zonder bier: je kunt het proberen, maar het gaat niet

...

Wil je dat jouw merk opvalt, herkenbaar is en blijft hangen bij je doelgroep? Dan is het essentieel om je

...

Herken je het gevoel wanneer je door je tijdlijn scrolt en een advertentie je aandacht trekt? Voor je het weet,

...

In de digitale wereld van vandaag is online zichtbaarheid van onschatbare waarde voor bedrijven van alle groottes en branches. Een

...

Ondernemen is een avontuur dat zowel uitdagend als belonend kan zijn. Voor iedereen die deze reis begint, zijn hier een

...

Een huisstijl is een essentiële stap voor elk bedrijf dat zich wil onderscheiden. Jouw huisstijl vertegenwoordigt je merkidentiteit: het is

...

Inmiddels kun je bijna niet meer om AI en Chat GPT heen. Maar wat kun je er allemaal mee? En

...

Ben jij een blogger die gepassioneerd is over het creëren van inhoud en het maken van een verschil in de

...

Het is een droom van iedere ondernemer, een goede merkidentiteit als gevolg van een succesvolle branding strategie. Een succesvolle branding

...

Linkbuilding is een belangrijk onderdeel van SEO. Wil je meer backlinks genereren voor jouw bedrijf, dan is linkbuilding een onmisbaar

...

Een digitaal visitekaartje is een elektronische versie van een traditioneel visitekaartje. In plaats van een fysiek kaartje, worden de contactgegevens

...

Wanneer jij je product of dienst zo vaak mogelijk wilt verkopen, dan wil je natuurlijk dat er zoveel mogelijk mensen

...

Je wil de naamsbekendheid van je bedrijf verhogen. Ook wil je dat je met je producten of diensten bij je

...

De wereld verandert in een rap tempo en dat vraagt een andere marketingbenadering van veel bedrijven. De belangrijkste verandering laat

...

Een blog is een geweldig marketinginstrument. Het voelt misschien als een ‘old-school thing’, maar het is nog steeds een erg

...